… اسباببازی رایج بچههای ما شده تفنگ. خب بابا! آمریکاییها که پدرجد ما در این کارند، الان پشیمانند، درآن درماندهاند که چهکار کنند. ما بچههای خودمان را که اَلَکدولَک بازی میکردند که تحرک داشت و خوب بود، گرگمبه هوا بازی میکردند که کار بسیار خوبی بود و ورزش بود و بازی و سرگرمی بود، یا این چیزی که خط کشی میکنند و لىِلىِ میکنند –بازىِ بچههای ما اینها بود– آوردهایم نشاندهایم پای اینترنت، نه تحرک جسمی دارند، نه تحرک روحی دارند، و ذهنشان تسخیر شده به وسیلهی طرف مقابل. خب بیایید بازی تولید کنید، بازی ترویج کنید، همین بازیهایی که بنده حالا اسم آوردم و دهتا از این قبیل بازی [که] بین بچههای ما از قدیم معمول بوده را ترویج کنید؛ [این] یکی از کارها است، اینها را ترویج کنید.
ما همهاش نباید نگاه کنیم ببینیم که غربیها از چهجور بازیهایی حمایت میکنند، ما هم از همان بازی حمایت بکنیم. خب حالا من نمیخواهم راجع به بعضی از این ورزشها چیزی بگویم، اما خب ما خیلی کارهای خوب داریم که مال ما است؛ من [قبلا] گفتم، (۱) چوگان مال ما است، دیگران به اسم خودشان کردند؛ (۲) [خب] این را ترویج کنید؛ ورزش باستانی یک ورزش زیبا و هنری است، خب این را ترویج کنید؛ اینها را پیش ببرید و ترویج کنید که بچهها [سراغ اینها] بروند. بچههای ما – نوههای بنده – اسم بازیکنان و ستارههای فوتبال دنیا را خیلی خوب بلدند، یکی یکی همینطور مکرر اسم اینها را میآورند؛ این طرفدار این است، آن طرفدار آن است، لباس نمیدانم فلان تیم فرنگی را این میپوشد، آن یکی لباس تیم دیگر را میپوشد، اما اسم مثلا فرض کنید که فلان دانشمند معاصر خودشان را نمیشناسند؛ اسم بیاوری نمیشناسند کیست؛ خب اینها بد است، اینها را ما بایستی واقعا کار بکنیم.
من عرض میکنم ما در برخورد با مسائل تهاجمی، پدیده را در اول ورود، حتی قبل از ورود باید بشناسیم. فرض کنید یک چیزی، یک فکری، یک روشی در دنیا دارد رایج میشود؛ پیدا است که این، اینجا خواهد آمد – خب دنیا دنیای ارتباطات است، دنیای اتصال و ارتباط است، نمیشود حصار کشید – قبل از آنکه بیاید، به فکر باشید که برخورد حکیمانه با این چیست. معنای این همیشه این نیست که ما آن را رد کنیم؛ نه، گاهی یک پدیدهای است که ما آن را میتوانیم قبول کنیم، گاهی پدیدهای است که میتوانیم اصلاح کنیم، گاهی پدیدهای است که میتوانیم یک ذیلی برایش تعریف کنیم که آن ذیل، مشکل آن را برطرف کند. دیر جنبیدن، دیر فهمیدن، دیر به فکر علاج افتادن، این اشکالات را دارد که بعد شما دچار مشکلاتی میشوید که نمیتوانید با آنها مواجه بشوید. پس من نمیگویم که فقط موضع دفاعی داشته باشیم – البته وقتی تهاجم هست، انسان باید دفاع کند؛ شکی نیست – توصیهی من فقط موضع دفاعی نیست؛ اما موضع اثباتی، موضع تهاجمی، موضع حرکت صحیح باید داشته باشیم. بههرحال در مقابل فرهنگ مهاجم، بدترین کار، انفعال است؛ زشتترین کار، انفعال است؛ خسارتبارترین کار، انفعال است. فرهنگ مهاجم نباید ما را منفعل بکند؛ حداکثر این است که بگوییم خیلی خب، ما در مقابل این نمیتوانیم یک حرکتی انجام بدهیم، اما منفعل هم نمیشویم. منفعل شدن و پذیرفتن تهاجم دشمن، خطایی است که بایستی از آن پرهیز کرد….» (*)
کارگروه رصد بازیها در مرکز اشاعه ایمان، توجه شما را به ژنرالهای گیم و بازی در خط مقدم ارتش کفر علیه ایمان، جلب مینماید:
نماد شرکت | نمای ساختمان | |
---|---|---|
آندرو ویلسون Andrew Wilson مدیر عامل شرکت بازیسازی الکترونیک آرتز |
ئی ای گیمز EA Games |
الکترونیک آرتز |
کیت هالپر Keith Halper مدیر عامل شرکت بازیسازی کوما ریالتی گیمز |
کوما گیمز Kuma Reality Games |
علت عدم موجودیت
تصویر نمای این شرکت که در شهر نیویورک امریکا واقع شده است شاید بی ارتباط با سازمان جاسوسی CIA نباشد. لینک خبر |
ساتوشی ساکاموتو Satoshi Sakamoto مدیر عامل شرکت بازیسازی کونامی |
کونامی Konami Corporation |
کونامی |
یاوس گیلموت Yves Guillemot مدیر عامل و بنیانگذار شرکت بازیسازییوبی سافت انترتینمنت |
یوبی سافت Ubisoft Entertainment |
یوبی سافت |
مایکل مورهایم Michael Morhaime مدیر عامل شرکت بازیسازی بلیزارد انترتینمنت |
بلیزارد انترتینمنت Blizzard Entertainment |
بلیزارد انترتینمنت |
هاجیمه ساتومی Hajime Satomi مدیر عامل شرکت بازیسازی سگا |
سگا Sega Games |
سگا |
یوسوک ماتسودا Yosuke Matsuda رئیس کل و مدیرعامل شرکت بازیسازی اسکوئر انیکس |
اسکوئر انیکس Square Enix Holdings Co |
اسکوئر انیکس |
تیم سوئینی Tim Sweeney مدیر عامل شرکت بازیسازی اِپیک |
اِپیک گیمز Epic Games |
اِپیک گیمز |
تاتسومی کیمیشیما Tatsumi Kimishima مدیر عامل شرکت بازیسازی نینتندو |
نینتندو Nintendo Co |
نینتندو |
ولاتکو آندونوو Vlatko Andonov رئیس شرکت بازیسازی بتزدا |
Bethesda Softworks بتزدا |
ابتزد |
فیل اسپنسر Phil Spencer رئیس استودیو مایکروسافت |
استودیو مایکروسافت Microsoft Studios |
استودیو مایکروسافت |
اندرو هاوس Andrew House مدیر عامل بخش سرگرمیهای کامپیوتری سونی |
سرگرمیهای کامپیوتری سونی |
پانوشت:
۱- از جمله ۱۳۷۵/۱۰/۸.
۲- اشاره به ثبت ورزش چوگان در آذرماه سال جاری در کمیتهی میراث ناملموس سازمان یونسکو به نام کشور جمهوری آذربایجان.
*بیانات در دیدار اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی.
___________________________________________________________________________________________
منبع :ystc.ir
points youu made. I couldn’t rssist commenting.
Welll written! Thiss is a toppic that's close to myy
heart... Besst wishes! Exactly wwhere aree yolur contact details though?
http://cspan.co.uk