پیشگویی قرآن در خصوص نابودی اسرائیل با انفجار اتمی در سال 2036

توضیح مختصر در خصوص قرآن – قرآن کتابی است که در حدود 1400 سال قبل ( سال 622 میلادی) از سوی خداوند به پیامبری بنام محمد نازل گردید و توسط چندین نویسنده بصورت کاملا یکسان نوشته شد و تاکنون بدون هیچگونه تغییری در آن به همان صورت اولیه در دسترس همگان قرار دارد.

قرآن دارای موضوعات بسیار گوناگونی می باشد و شامل 114 سوره ( فصل ) که هر فصل نیز از تعدادی آیه تشکیل شده است. و کل آیات آن 6236 می باشد .

پیشگویی مهم قرآن

زمانی که قرآن نازل گردید در 1400 سال قبل کشوری بنام اسرائیل وجود نداشت ، اما سوره هفدهم قرآن بنام « اسرائیل » و دارای 111 آیه می باشد و آیات چهارم تا هشتم ، پیشگویی بسیار مهمی را در خصوص نابودی اسرائیل مطرح می نماید که بشرح زیر می باشد (عدد سمت راست شماره آیه و سمت چپ شماره سوره می باشد) :

وَقَضَیْنَا إِلَى بَنِی إِسْرَائِیلَ فِی الْکِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی الأَرْضِ مَرَّتَیْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبِیرًا ﴿4﴾ فَإِذَا جَاء وَعْدُ أُولاهُمَا بَعَثْنَا عَلَیْکُمْ عِبَادًا لَّنَا أُوْلِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجَاسُواْ خِلاَلَ الدِّیَارِ وَکَانَ وَعْدًا مَّفْعُولاً ﴿5﴾ ثُمَّ رَدَدْنَا لَکُمُ الْکَرَّةَ عَلَیْهِمْ وَأَمْدَدْنَاکُم بِأَمْوَالٍ وَبَنِینَ وَجَعَلْنَاکُمْ أَکْثَرَ نَفِیرًا ﴿6﴾ إِنْ أَحْسَنتُمْ أَحْسَنتُمْ لِأَنفُسِکُمْ وَإِنْ أَسَأْتُمْ فَلَهَا فَإِذَا جَاء وَعْدُ الآخِرَةِ لِیَسُوؤُواْ وُجُوهَکُمْ وَلِیَدْخُلُواْ الْمَسْجِدَ کَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِیُتَبِّرُواْ مَا عَلَوْاْ تَتْبِیرًا ﴿7﴾ عَسَى رَبُّکُمْ أَن یَرْحَمَکُمْ وَإِنْ عُدتُّمْ عُدْنَا وَجَعَلْنَا جَهَنَّمَ لِلْکَافِرِینَ حَصِیرًا ﴿8﴾

4 -17 ما به بنی اسرائیل در کتاب (تورات ) اعلام کردیم که دو بار در زمین فساد خواهید کرد و سلطه ظالمانه عظیمی براه خواهید انداخت .

5 - 17 اما در زمان مجازات فساد اول ، گروهی از انسان های نیک ، جنگجو و نیرومند را بر شما مسلط نمودیم و خانه هایتان را جستجو نمودند و آن وعده انجام شد .

6 -17 سپس شما را بر آنها مسلط می کنیم ، ثروت و پسرانتان را زیاد و جمعیت شما را بیشتر می کنیم.

7-17 اگر نیکی کنید بخودتان نیکی می کنید و اگر بدی کنید باز هم به خودتان می کنید. اما زمانیکه وعده دوم فرا رسد ، آثار ترس، غم و اندوه در چهره هایتان ظاهر می شود. داخل مسجد ( اقصی ) می شوند ، همانطور که در دفعه اول وارد شدند . بر هر چیز مسلط گردند، نابود می کنند .

8-17 امید است پروردگارتان به شما رحم کند ، هر گاه برگردید ، ما باز میگردیم و جهنم را زندان سخت کافران قرار دادیم .

خلاصه موضوعاتی که در آیات فوق مطرح گردید عبارتند از :

یهودیان کشور فلسطین و جائی که مسجد اقصی واقع است را تصاحب و با جمع آوری یهودیان از کشورهای مختلف ، کشور اسرائیل را تاسیس می نمایند. اما بخاطر ظلم و جنایات عظیمی که مرتکب می شوند ، در نهایت با غم ، اندوه و شکست نابود می گردند .

آیه نشان دهنده پیشگوئی دقیق و صحیح قرآن است که شامل : 1- تشکیل کشور اسرائیل 2- مکان آن در فلسطین و جائی که مسجد اقصی قرار دارد . یعنی جائی که مسلمانان زندگی می کنند. 3- گروهی از یهودیان از مهمترین انسان های فاسد در جهان محسوب می گردند 4- جمع آوری یهودیان از کشورهای مختلف برای افزایش جمعیت 5- نتیجه عملکرد خطرناک آنان منجر به واکنش و جنگ توسط جنگجویان میگردد 6- پیروزی جنگجویان و دستگیری سران (مجرمین) یهود با جستجوی خانه به خانه 7- محو و نابودی کامل کشور اسرائیل 8- آزادسازی مسجد اقصی .

- زمان دقیق اولین نابودی اسرائیل در آیه مشخص نیست ، اما ظاهرا قبل از اسلام بوده است . و در قسمت بعدی نظر قرآن در این خصوص شرح داده خواهد شد.

- منظور از وعده دوم ، یا زمان ایجاد کشور اسرائیل دوم و نابودی آن ، بعد از اسلام می باشد که در بخش زیر ، زمان دقیق آن پیش بینی میگردد.

- نظر اسرائیلی ها مبنی بر اینکه اجداد آنان در گذشته های تاریخی دور ، در منطقه فلسطین زندگی میکردند و نابود شدند ، با توجه به کلام آیه می تواند درست باشد ، زیرا همین مکان در نهایت باعث نابودی مجدد آنان خواهد گردید .

 

پیش بینی تاریخ نابودی اسرائیل براساس تاریخ (تقویم) میلادی

در سال 1922 قانونی در 28 ماده از سوی دولت بریتانیا در مورد فلسطین وضع شد که ماده چهارم این قانون سازمان صهیونیست یهودیان را برسمیت شناخته است و ماده 6 همین قانون چنین حکم می کند که اداره حکومت در فلسطین ملزم به تشویق یهودیان برای مهاجرت به فلسطین با همکاری سازمان یهودیان و ایجاد سهولت های لازم می باشد . پس از تصویب این قانون سیل مهاجرت یهودیان از اقصی نقاط دنیا به فلسطین آغاز گردید . اما در سال 1942 طرح موسوم به کاغذ سفید از سوی دولت انگلیس که مشهور به طرح چرچیل نیز است ، برای ایجاد کشور یهود در فلسطین اعلان شد . و در همان سال بابرپائی کنفرانس صهیونیست ها در دره تل بیت مور نیویورک ، دولت آمریکا حمایت کامل خود را از سیاست جدید جنبش صهیونیسم برای تبدیل فلسطین به یک کشور یهودی اعلام کرد . در واقع سال 1942 زمانی است که کشور اسرائیل موجودیت واقعی پیدا کرد. اما در سال 1948 از طرف سازمان ملل متحد به رسمیت شناخته شد.

همانگونه که در مقدمه اشاره گردید ، قرآن دارای 6236 آیه می باشد که آیات از شماره 2033 الی 2037 آن (آیات بیان شده در مقدمه) مربوط به اسرائیل است . آیه مربوط به نابودی و شکست دوم اسرائیل نیز آیه 2036 می باشد.

إِنْ أَحْسَنتُمْ أَحْسَنتُمْ لِأَنفُسِکُمْ وَإِنْ أَسَأْتُمْ فَلَهَا فَإِذَا جَاء وَعْدُ الآخِرَةِ لِیَسُوؤُواْ وُجُوهَکُمْ وَلِیَدْخُلُواْ الْمَسْجِدَ کَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِیُتَبِّرُواْ مَا عَلَوْاْ تَتْبِیرًا ﴿7﴾

 

(2036) 7-17 اگر نیکی کنید بخودتان نیکی می کنید و اگر بدی کنید باز هم به خودتان می کنید. امازمانیکه وعده دوم فرا رسد ، آثار ترس، غم و اندوه در چهره هایتان ظاهر می شود. داخل مسجد ( اقصی ) می شوند ، همانطور که در دفعه اول وارد شدند . بر هر چیز مسلط گردند، نابود می کنند.

اگر شماره این آیه (2036) را سال نابودی اسرائیل در نظر بگیریم و آنرا از سال 1942 (سال بنیانگذاری کشور اسرائیل)کم کنیم ، مدت عمر کشور اسرائیل 94 سال خواهد بود. (94=1942-2036)

از طرفی سوره اسرائیل ، هفدهمین سوره قرآن و دارای 111 آیه می باشد که حاصل تفریق آن عدد 94 خواهد شد . ( 94 = 17-111)

لذا میتوان سال 2036 را سال نابودی اسرائیل بر مبنای پیشگوئی قرآن فرض نمود .

از نظر من اختصاص سوره ای بنام اسرائیل در هفدهمین فصل قرآن و ترتیب آیاتی با این شماره ها و روابط بین آیات اتفاقی نیست ، بلکه براساس یک واقعیت و پیشگویی دقیق استوار است . موارد زیر صحت ادعای فوق را تائید می کند.

سقوط اسرائیل بر اساس تاریخ (تقویم) شمسی

بر اساس تقویم شمسی سال 2036 میلادی برابر با سال 1415 خواهد بود. چنانچه در قرآن آیات در محدوده 1415 را بررسی نماییم ( یعنی از 1412 الی 1417 ) به اطلاعات بهتری دسترسی پیدا خواهیم کرد. در واقع چگونگی نابودی ملت یهود را شرح میدهد :

آیات فوق مربوط به سوره یونس که شماره آن 10 و دارای 109 آیه می باشد و آیات 48 تا 53 آن بشرح زیر است :

وَیَقُولُونَ مَتَى هَذَا الْوَعْدُ إِن کُنتُمْ صَادِقِینَ ﴿48﴾ قُل اَّ أَمْلِکُ لِنَفْسِی ضَرًّا وَلاَ نَفْعًا إِلاَّ مَا شَاء اللّهُ لِکُلِّ أُمَّةٍ أَجَلٌ إِذَا جَاء أَجَلُهُمْ فَلاَ یَسْتَأْخِرُونَ سَاعَةً وَلاَ یَسْتَقْدِمُونَ ﴿49﴾ قُلْ أَرَأَیْتُمْ إِنْ أَتَاکُمْ عَذَابُهُ بَیَاتًا أَوْ نَهَارًا مَّاذَا یَسْتَعْجِلُ مِنْهُ الْمُجْرِمُونَ ﴿50﴾ أَثُمَّ إِذَا مَا وَقَعَ آمَنْتُم بِهِ آلآنَ وَقَدْ کُنتُم بِهِ تَسْتَعْجِلُونَ ﴿51﴾ ثُمَّ قِیلَ لِلَّذِینَ ظَلَمُواْ ذُوقُواْ عَذَابَ الْخُلْدِ هَلْ تُجْزَوْنَ إِلاَّ بِمَا کُنتُمْ تَکْسِبُونَ ﴿52﴾ وَیَسْتَنبِئُونَکَ أَحَقٌّ هُوَ قُلْ إِی وَرَبِّی إِنَّهُ لَحَقٌّ وَمَا أَنتُمْ بِمُعْجِزِینَ ﴿53﴾

 

( 1412) 48-10 (یهودیان ) می گویند این وعده مجازات (دوم ) اگر راست می گویید کی عملی می شود ؟

(1413 ) 49-10 بگو من برای خودم زیان و سودی را مالک نیستم مگر آنچه خدا بخواهد . برای هر قوم و ملتی پایانی است .هنگامی که اجل آنها فرا رسد (فرمان مجازات یا مرگشان صادر شود ) نه ساعتی تاخیر می کنند و نه ساعتی پیشی می گیرند .

( 1414) 50-10 بگو اگر مجازات او شب هنگام یا در روز به سراغ شما آید ( آیا می توانید آنرا از خود دفع کنید ) پس مجرمان برای چه چیز عجله می کنند ؟

( 1415 ) 51-10 یا اینکه آنگاه که واقع شد باور می کنید، حالا ؟ با اینکه قبلا برای آن عجله می کردید ؟

( 1416) 52-10 سپس به آنها که ستم کردند گفته می شود عذاب ابدی را بچشید. آیا جز به آنچه انجام می دادید کیفر داده می شوید ؟

( 1417) 53-10 از تو می پرسند آیا آن( وعده مجازات الهی )حق است؟ بگو آری بخدا سوگند قطعا حق است و شما نمی توانید از آن جلوگیری کنید.

نتیجه گیری از آیات فوق

مردم یهود از پیامبر در خصوص زمان دقیق نابودی کشور اسرائیل دوم که در قرآن پیشگوئی شده است سوال می کنند ، که پیامبر می فرماید من از آن بی اطلاع هستم ، اما خدا برای مردم یهود زمان پایانی قرار داده است که در راس ساعت مقرر اقدام خواهد شد و همه یکجا به مجازات یا مرگ محکوم میگردند. اما زمان آن در شب یا روز چه فرقی می کند و چرا عجله برای نابودی خود دارید ؟ شما این پیشگوئی قرآن را باور ندارید ، اما زمانی که حادث گشت ، خواهید فهمید که دیگر برای شما فایده ای نخواهد داشت . در انتها پیامبر سوگند میخورد که این واقعه حتمی است و در آینده اتفاق خواهد افتاد و هیچ راهی برای جلوگیری از آن وجود ندارد.

سقوط اسرائیل بر اساس تاریخ (تقویم) یهود

بر اساس تقویم یهود 2036 میلادی برابر با سال 5796 آنان خواهد بود چنانچه در قرآن آیات در محدوده 5796 را بررسی نماییم ( یعنی از 5791 الی 5800 ) به اطلاعات بهتری دسترسی پیدا خواهیم کرد. در واقع چگونگی نابودی اسرائیل را شرح میدهد :

آیات فوق مربوط به سوره عبس که شماره آن 80 و دارای 42 آیه می باشد و آیات 33 تا 42 آن بشرح زیر است :

فَإِذَا جَاءتِ الصَّاخَّةُ ﴿33﴾ یَوْمَ یَفِرُّ الْمَرْءُ مِنْ أَخِیهِ ﴿34﴾ وَأُمِّهِ وَأَبِیهِ ﴿35﴾وَصَاحِبَتِهِ وَبَنِیهِ ﴿36﴾ لِکُلِّ امْرِئٍ مِّنْهُمْ یَوْمَئِذٍ شَأْنٌ یُغْنِیهِ ﴿37﴾ وُجُوهٌ یَوْمَئِذٍ مُّسْفِرَةٌ ﴿38﴾ ضَاحِکَةٌ مُّسْتَبْشِرَةٌ ﴿39﴾ وَوُجُوهٌ یَوْمَئِذٍ عَلَیْهَا غَبَرَةٌ ﴿40﴾ تَرْهَقُهَا قَتَرَةٌ ﴿41﴾ أُوْلَئِکَ هُمُ الْکَفَرَةُ الْفَجَرَةُ ﴿42﴾

(5791) 33-80 زمانیکه صدای هولناک ( همانند انفجاری بزرگ ) در رسد.

(5792) 34-80 در آن روز آنان از برادر خود فرار می کند.

( 5793) 35-80 و از مادر و پدرش

(5794) 36-80 واز زن و فرزندش

(5795) 37-80 در آن روز هر کس گرفتار خویش است .

(5796) 38-80 صورت هایی در آن روز گشاده و نورانی است .

(5797) 39-80 خندان و مسرورند.

(5798) 40 -80 و صورت هایی که غبار آلود و اندوه بارند .

(5799) 41-80 و در تاریکی یا سیاهی فروروند .

(5800) 42-80 آنها کافران فاسدند .

انفجار بمب اتمی

براساس آیات فوق ، صدای هولناک ، غبار و تاریکی ناشی از آن ، شاید انفجار اتمی باشد. زیرا صدای مهیب ، غبار و تاریکی فراگیر ، که بیکباره بتواند کل کشور یا بخش بزرگی از اسرائیل و همه یا اکثریت مردم آنرا آلوده به غبار نموده و در تاریکی فرو ببرد ، فقط بمب اتمی میتواند چنین رخدادی را بوجود آورد. که باعث ترس بسیار فوق العاده شده، تا جائیکه هر کس آنچنان گرفتار بلاست که حتی توان فرصت کمک به نزدیکترین کسان خود از پدر ، مادر ، برادر، زن و فرزند خود را نخواهد داشت . هر کس بفکر خویش است و روز همانند شب در تاریکی و سیاهی فرو می رود و چهره ها غرق در غبار و سیاهی (غبارآلود) میگردند . عذاب شدیدی همه جا را فرا می گیرد. بعبارت دیگر با توجه به دارا بودن تسلیحات نظامی بسیار قدرتمند حتی بمب اتم، اما عملیات جنگجویان آنچنان سریع و برق آسا خواهد بود که قادر به استفاده از آنها نخواهد گردید .

این احتمال هم وجود دارد که یکی از بمب های اتمی خود اسرائیلی ها بصورت عمدی یا اتفاقی یا با نفوذ جنگجویان فلسطینی منفجر گردد.

از سوی دیگر جنگجویان و نیز مردم فلسطین در آن روز ، از پیروزی خود بسیار خوشحال خواهند بود و جشن خواهند گرفت .

سقوط اسرائیل بر اساس تاریخ ( تقویم ) قمری

بر اساس تقویم قمری سال 2036 میلادی برابر با سال 1458 خواهد بود. چنانچه در قرآن ، آیات در محدوده 1458 را بررسی نماییم ( یعنی از 1457 الی 1461 ) بازهم به موضوع اسرائیل می پردازد. در واقع هلاکت ملت یهود را همانند فرعون ، بعنوان عبرت برای جهانیان مطرح می نماید :

آیات فوق مربوط به سوره یونس که شماره آن 10 و دارای 109 آیه می باشد و آیات 93 تا 97 آن بشرح زیر است :

وَلَقَدْ بَوَّأْنَا بَنِی إِسْرَائِیلَ مُبَوَّأَ صِدْقٍ وَرَزَقْنَاهُم مِّنَ الطَّیِّبَاتِ فَمَا اخْتَلَفُواْ حَتَّى جَاءهُمُ الْعِلْمُ إِنَّ رَبَّکَ یَقْضِی بَیْنَهُمْ یَوْمَ الْقِیَامَةِ فِیمَا کَانُواْ فِیهِ یَخْتَلِفُونَ ﴿93﴾فَإِن کُنتَ فِی شَکٍّ مِّمَّا أَنزَلْنَا إِلَیْکَ فَاسْأَلِ الَّذِینَ یَقْرَؤُونَ الْکِتَابَ مِن قَبْلِکَ لَقَدْ جَاءکَ الْحَقُّ مِن رَّبِّکَ فَلاَ تَکُونَنَّ مِنَ الْمُمْتَرِینَ ﴿94﴾ وَلاَ تَکُونَنَّ مِنَ الَّذِینَ کَذَّبُواْ بِآیَاتِ اللّهِ فَتَکُونَ مِنَ الْخَاسِرِینَ ﴿95﴾إِنَّ الَّذِینَ حَقَّتْ عَلَیْهِمْ کَلِمَتُ رَبِّکَ لاَ یُؤْمِنُونَ ﴿96﴾وَلَوْ جَاءتْهُمْ کُلُّ آیَةٍ حَتَّى یَرَوُاْ الْعَذَابَ الأَلِیمَ ﴿97﴾

(1457)-93-10 ما بنی اسرائیل را درجایگاه صدق ( و راستی ) منزل دادیم و از روزیهای پاکیزه به آنها عطا کردیم و اختلاف نکردند مگر بعد از آن که علم وآگاهی یافتند ، پروردگار تو در روز قیامت میان آنها درآنچه اختلاف کردند داوری خواهدکرد .

(1458)-94-10 اگر درآنچه برتو نازل کرده ایم تردید داری از آنهاکه پیش از توکتب آسمانی را می خوانند سؤال کن . به طورقطع ، «حق » از طرف پروردگارت به تو رسیده ، بنابراین هرگز از تردیدکنندگان مباش .

(1459)-95-10 و از آنها مباش که آیات خدا را تکذیب کردندکه از زیانکاران خواهی بود .

(1460)-96-10 ( و بدان ) آنها که فرمان خدا برآنان تحقق یافته ایمان نمی آورند .

(1461)-97-10 هرچند تمام آیات به آنان برسد، تا زمانی که عذاب دردناک را ببینند.

نتیجه گیری از آیات فوق- با اینکه خداوند قوم اسرائیل را در جایگاه و امکانات فراوان و عالی قرارداد، اما زمانی که علم و آگاهی آنان افزایش یافت ، دچار اختلاف و دو دستگی گردیدند و به دو گروه خوب و بد (مومن و خطرناک) تبدیل گردیدند.

با توجه به ظلم و جنایات یهودیان اسرائیلی ، یهودیان پاک سرشت و مومن نیز در این جهان وجود دارند . خداوند در سوره سوم بنام آل عمران در آیه 113 می فرماید :

لَیْسُواْ سَوَاء مِّنْ أَهْلِ الْکِتَابِ أُمَّةٌ قَآئِمَةٌ یَتْلُونَ آیَاتِ اللّهِ آنَاء اللَّیْلِ وَهُمْ یَسْجُدُونَ ﴿113﴾

(406) 113-3 آنها همه یکسان نیستند ، از اهل کتاب ( یهود ) جمعیتی هستند که قیام می کنند و پیوسته در اوقات شب آیات خدا را می خوانند در حالی که سجده می نمایند .

اما ای پیامبر چنانچه در آیات قرآن که برتو نازل میگردد ، در شک و تردید قرار داری ، بهتر است برای کسب اطمینان ، از کسانی که کتاب های آسمانی قبلی (تورات و انجیل) که توسط برخی از یهودیان و مسیحیان پاک سرشت و مومن خوانده شد سوال کن . متوجه خواهی شد که این آیات کاملا بحق و از طرف خداوند برتو نازل گردیده است و همانند برخی از یهودیان گناهکار و خطرناک که آیات خدا را تکذیب کردند نباش ، زیرا برنامه خداوند نابودی آنها در آینده است . اما آنها تا زمانی که دچار عذاب دردناک یا نابودی نشوند، واقعیت را باور نخواهند کرد.

دو فساد بزرگ تاریخی اسرائیلی ها

گرچه تاریخ پر ماجرای بنی اسرائیل ، فراز و نشیب بسیاری دارد و پیروزی ها و شکست های زیادی دیده می شود، اما منظور قرآن از دو حادثه بزرگ کدام است :

اولین نابودی مهم اسرائیل - در هجوم قیصر روم اسپیانوس بود که وزیرش طرطوز را مأمور کرد . او به تخریب بیت المقدس و تضعیف و قتل بنی اسرائیل کمر بست و این حدود یکصد سال قبل از میلاد ( یعنی حدود 2100 سال قبل ) و حکومت آنان را کاملاً متلاشی کرد و این دربدری همچنان ادامه یافت .

قرآن در خصوص نابودی دفعه اول اسرائیلی ها در سوره 59 یا حشر در ایات 2 الی 4 اعلام میدارد که :

هُوَ الَّذِی أَخْرَجَ الَّذِینَ کَفَرُوا مِنْ أَهْلِ الْکِتَابِ مِن دِیَارِهِمْ لِأَوَّلِ الْحَشْرِ مَا ظَنَنتُمْ أَن یَخْرُجُوا وَظَنُّوا أَنَّهُم مَّانِعَتُهُمْ حُصُونُهُم مِّنَ اللَّهِ فَأَتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ حَیْثُ لَمْ یَحْتَسِبُوا وَقَذَفَ فِی قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ یُخْرِبُونَ بُیُوتَهُم بِأَیْدِیهِمْ وَأَیْدِی الْمُؤْمِنِینَ فَاعْتَبِرُوا یَا أُولِی الْأَبْصَارِ ﴿2﴾ وَلَوْلَا أَن کَتَبَ اللَّهُ عَلَیْهِمُ الْجَلَاء لَعَذَّبَهُمْ فِی الدُّنْیَا وَلَهُمْ فِی الْآخِرَةِ عَذَابُ النَّارِ ﴿3﴾ ذَلِکَ بِأَنَّهُمْ شَاقُّوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَمَن یُشَاقِّ اللَّهَ فَإِنَّ اللَّهَ شَدِیدُ الْعِقَابِ ﴿4﴾

( 5128) 2-59 او کسی است که کافران اهل کتاب (یهودیان )را در اولین دفعه از خانه هایشان بیرون راند ،گمان نمی کردید آنها خارج شوند و خودشان نیز گمان می کردند که دژهای محکمشان آنها را از عذاب الهی مانع می شود، اما خداوند از آنجا که گمان نمی کردند به سراغشان آمد و در قلب آنها ترس و وحشت افکند، به گونه ای که خانه های خود را با دست خویش و با دست مومنان ویران می کردند. پس عبرت بگیرید ای صاحبان چشم .

( 5129) 3-59 برنامه این بود که خداوند جلای وطن را بر آنها مقرر داشته بود . آنها را در همین دنیا مجازات می کرد و برای آنها در آخرت نیز عذاب آتش است .

( 5130 ) 4-59 این به خاطر آن است که آنها با خدا و رسولش دشمنی کردند و هر کس با خدا دشمنی کند عذاب الهی شدید است .

خود اسرائیلی ها نیز این شکست و دربدری را قبول دارند و بر همین اساس پس از دو هزار سال در سده اخیر تصمیم به جمع شدن و تشکیل کشور اسرائیل در سرزمین فلسطین گرفتند و موجودیت پیدا کردند .

تکرار تاریخ

براساس اعلام قرآن و نیز آنچه از عملکرد اسرائیل در تمام زمینه ها مشخص است ، ظاهرا تاریخ دو باره تکرار میگردد : - تشکیل کشور اسرائیل در دو دوره تاریخی با فاصله 2000 ساله - ارتکاب جنایات ظالمانه ، اسارت و آوارگی مردم فلسطین در هر دو مرحله - نابودی کامل اسرائیل در هر دو مرحله .

 

نتیجه : آنچه که مهم است اسرائیلی ها براساس اعلان قرآن و نیز واقعیت موجود، در کمتر از صد سال ، با کشتار وحشیانه کودکان ، زنان و مردان بیشمار، آواره نمودن میلیون ها فلسطینی ، اسارت و شکنجه بیرحمانه و . . . موجبات نابودی خود را توسط جنگجویان مهیا می سازند و به لطف خدا ، مجدداً دربدری ، شکست سنگین و نابودی ، نتیجه کارآنان خواهد بود و برای همیشه محو و نابود می گردند.

روز نابودی

روز پنجشنبه 17 جولای 2036 (17/7/2036) میلادی یا 27/4/1415 شمسی و برایر با 23 جمادی الاول سال 1458 (23/5/1458) قمری .

ساعت نابودی

4 احتمال وجود دارد : (1) ساعت 7:17 (2) ساعت 17:7 (3) ساعت 20:36 (4) ساعت 10:51

پیام خداوند به مردم آواره فلسطین در سال تاسیس اسرائیل 1942

در سوره نحل (سوره 16) آیات 41و42 موضوع جالبی را مطرح می نماید و مربوط به فلسطینیان است که توسط یهودیان مورد ستم شدید واقع شده و از کشور خود اخراج گردیدند و خداوند آنها را هجرت شدگان در راه خدا اعلام میدارد و در این جهان و نیز در جهان دیگر مورد لطف او قرار می گیرند و آنها را انسانهائی صبور و مقاوم معرفی می نماید.

وَالَّذِینَ هَاجَرُواْ فِی اللّهِ مِن بَعْدِ مَا ظُلِمُواْ لَنُبَوِّئَنَّهُمْ فِی الدُّنْیَا حَسَنَةً وَلَأَجْرُ الآخِرَةِ أَکْبَرُ لَوْ کَانُواْ یَعْلَمُونَ ﴿41﴾ الَّذِینَ صَبَرُواْ وَعَلَى رَبِّهِمْ یَتَوَکَّلُونَ ﴿42﴾

(1942) 16-41 به ستمدیدگانی که در راه خدا تن به هجرت دادند، در این دنیا جایگاه خوبی خواهیم داد و اگر بدانندپاداش آخرت از آنهم بزرگتر است.

(1943) 42-16 و نیز آنان که صابرند بر پروردگارشان توکل می کنند.

نتیجه گیری عجیب

آیا عجیب نیست کتاب قرآن که دارای 6236 آیه با هزاران موضوع متنوع می باشد ، اما موضوع نابودی اسرائیل بر حسب چهار تقویم مختلف ، آنهم مربوط به یکسال مشخص ولی با شماره مختلف از قبیل : تقویم میلادی سال 2036 ، تقویم یهود سال 5796 ، تقویم قمری سال 1458 ، تقویم شمسی سال 1415 همه آنها از نظر قرارگیری شماره آیات در قرآن ، اختصاصا به یک موضوع واحد (نابودی اسرائیل) اما بصورت های مختلف که مکمل یکدیگر هستند بپردازند ؟

مثلا براساس تقویم خود یهود آیات محدوده 5796 نحوه نابودی آنها را براساس انفجار عظیم (انفجار اتمی) اعلام میدارد.

براساس تقویم شمسی آیات محدوده 1415 در خصوص حتمی بودن مجازات یا نابودی دوم اسرائیل می پردازد.

براساس تقویم میلادی ایات محدوده 2036 در خصوص تشکیل کشور اسرائیل و سلطه ظالمانه آنها برفلسطینیان و . . و نیز مجازات و نابودی اسرائیل توسط انسانهای نیک ، نیرومند و جنگجو و آزاد سازی مسجداقصی می پردازد.

براساس تقویم قمری آیات محدوده 1458 در خصوص تقسیم یهودیان به دو گروه پاک سرشت و خطرناک ، اعلام فرمان و برنامه خداوند نابودی یهودیان ظالم همراه با عذاب بسیار شدید می باشد.

بسادگی نمی توان باور نمود که یک موضوع واحد، در بخش های مختلف کتاب قرآن که ارتباط معناداراز نظر عددی (ریاضی) با یکدیگر دارند، بطور اتفاقی نوشته شده باشد. اما اینگونه میتوان برداشت نمود که همه آنها براساس اهداف مشخص و بعنوان پیشگوئی در 1400 سال قبل بصورت رمزگونه و با کدهای ریاضی تنظیم گردید.

برداشت دیگر : شاید بتوان اینگونه برداشت نمود که یکی از اهداف خداوند در فرصت دادن به یهودیان برای تشکیل کشور اسرائیل در زمان کنونی ، جمع آوری کل یهودیان خطرناک و ظالم از کشورهای مختلف در یک منطقه مشخص و نابودی همگی آنهادر یک لحظه معین بوده باشد.

برحسب نظریه ارائه شده ، مدت زمان باقی مانده تا نابودی اسرائیل در سال 2036 حدود 26 سال (از زمان تدوین این مجموعه در سال 2010) باقی مانده است که زمان کوتاهی است و شاهد آن اتفاق مهم خواهیم بود.

« از خداوند سپاسگزارم که وظیفه بازگشائی این رمزها و کدها را با لطف و محبت خود و بصورت الهام گونه بر من هموار نمود تا با تدوین و انتشار آن جهت اطلاع مردم کره زمین ، امید و نشاط تازه ای نیز در دل مردم رنج دیده ملت فلسطین ، لبنان و مسلمانان جهان ایجاد گردد.»

N0981-89618